Ing. Mira Vlach - projektové řízení, informatika a marketing

Ing. Mira Vlach > Články > 4. stránka výpisu

Články

Stránka: « zpět 1 2 3 4 5 dále »
Zobrazuji č. 3140 z celkem 41 dokumentů v sekci Články:

Kniha Začínáme řídit projekty

28. 7. 2008 — Kniha Začínáme řídit projekty od Jamese Taylora je vhodným úvodem do řízení projektů. Její kvalitu bohužel trochu snižuje neodborný český překlad, který bude místy plést nejen začátečníka.

Tiskové zprávy

1. 7. 2008 — Vydání tiskové zprávy může přinést bezplatnou publicitu a pomoci informovat veřejnost. Je-li tisková zpráva vydaná při vhodné příležitosti, dobře napsaná a rozeslaná podle zvyklostí, není pro novináře obtěžující. Naopak, může jim v jejich práci pomoci.

Výsledky průzkumu zaměřeného na projekty jednotlivců

31. 5. 2008 — Znalost teorie projektového řízení má jen omezený vliv na ochotu jednotlivce přijmout pověření k řízení projektu a jeho sebedůvěru. Výraznějšími faktory se zdají být míra předchozích zkušeností a znalost problematiky konkrétního předmětu projektu. Toto jsou některá ze zjištění vyplývajících z průzkumu zaměřeného na zjištění postoje běžných lidí k projektovému řízení.

Projektové řízení pro laiky

29. 4. 2008 — Projektové řízení by mohlo být užitečné každému člověku, ale v tomto oboru je zatím jen malá snaha zpřístupnit široce pojatou teorii nespecializované veřejnosti. Existuje několik možností, jak tuto teorii zúžit a podat běžným lidem pro snadné využití v praxi.

Možnosti reklamy a propagace

17. 2. 2008 — Článek přináší široký přehled nejobvyklejších možností, kterými lze propagovat vlastní výrobky nebo služby. Po jeho přečtení budete schopni přehodnotit vlastní způsoby propagace a doplnit je o možnosti, které jste třeba zatím nevyužívali.

Legalizace software

13. 1. 2008 — Tipy a doporučení jak přejít co nejsnadněji na legální software pro firmy i jednotlivce. Používat software legálně totiž už v dnešní době nemusí být nutně drahé.

Vize, poslání a hodnoty

9. 12. 2007 — Stručná formulace vize, poslání a hodnot zaručuje vůdci organizace nejen to, že má jasnou představu o sledovaných cílech, ale také usnadňuje sdílení této představy s ostatními lidmi. Formulování těchto cílů je o to důležitější, oč je organizace větší.

Správa reklamy

28. 10. 2007 — Ucelený návod, jak řídit reklamu podle svých skutečných potřeb. Představení deseti snadných kroků ke zvýšení kontroly nad reklamním rozpočtem a k lepším investicím do reklamy.

Role projektového manažera

25. 9. 2007 — Přehled rolí projektového manažera je užitečnou sondou do této práce. Naznačuje škálu jeho činností v průběhu projektu a také umožňuje posoudit profesionální vývoj člověka v čase.

Měření účinnosti reklamy

22. 8. 2007 — Nezajímáte-li se o účinnost vámi placené reklamy, potom pravděpodobně plýtváte penězi. Nejlépe se měří účinnost internetové reklamy, ale hodnotit můžeme částečně i klasickou reklamu.

Odběr novinek

Chcete-li být stručně upozorněni na nové články a aktuality, přidejte si RSS kanál tohoto webu do čtečky zpráv nebo přihlaste svou emailovou adresu k odběru novinek přibližně jednou měsíčně:

Vaše emailová adresa:

Ochrana soukromí: Vaše emailová adresa zůstane zachována v naprosté tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnuta. Novinky jsou zasílány formou stručného textového emailu jednou nebo maximálně dvakrát měsíčně. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu uvedeného na konci každého emailu.


2019 © Ing. Mira Vlach – Všechna práva vyhrazena



skolenipm.cz