Ing. Mira Vlach - projektové řízení, informatika a marketing

Ing. Mira Vlach > Články > 4. stránka výpisu

Články

Stránka: « zpět 1 2 3 4
Zobrazuji č. 3140 z celkem 40 dokumentů v sekci Články:

Tiskové zprávy

1. 7. 2008 — Vydání tiskové zprávy může přinést bezplatnou publicitu a pomoci informovat veřejnost. Je-li tisková zpráva vydaná při vhodné příležitosti, dobře napsaná a rozeslaná podle zvyklostí, není pro novináře obtěžující. Naopak, může jim v jejich práci pomoci.

Výsledky průzkumu zaměřeného na projekty jednotlivců

31. 5. 2008 — Znalost teorie projektového řízení má jen omezený vliv na ochotu jednotlivce přijmout pověření k řízení projektu a jeho sebedůvěru. Výraznějšími faktory se zdají být míra předchozích zkušeností a znalost problematiky konkrétního předmětu projektu. Toto jsou některá ze zjištění vyplývajících z průzkumu zaměřeného na zjištění postoje běžných lidí k projektovému řízení.

Projektové řízení pro laiky

29. 4. 2008 — Projektové řízení by mohlo být užitečné každému člověku, ale v tomto oboru je zatím jen malá snaha zpřístupnit široce pojatou teorii nespecializované veřejnosti. Existuje několik možností, jak tuto teorii zúžit a podat běžným lidem pro snadné využití v praxi.

Možnosti reklamy a propagace

17. 2. 2008 — Článek přináší široký přehled nejobvyklejších možností, kterými lze propagovat vlastní výrobky nebo služby. Po jeho přečtení budete schopni přehodnotit vlastní způsoby propagace a doplnit je o možnosti, které jste třeba zatím nevyužívali.

Legalizace software

13. 1. 2008 — Tipy a doporučení jak přejít co nejsnadněji na legální software pro firmy i jednotlivce. Používat software legálně totiž už v dnešní době nemusí být nutně drahé.

Vize, poslání a hodnoty

9. 12. 2007 — Stručná formulace vize, poslání a hodnot zaručuje vůdci organizace nejen to, že má jasnou představu o sledovaných cílech, ale také usnadňuje sdílení této představy s ostatními lidmi. Formulování těchto cílů je o to důležitější, oč je organizace větší.

Správa reklamy

28. 10. 2007 — Ucelený návod, jak řídit reklamu podle svých skutečných potřeb. Představení deseti snadných kroků ke zvýšení kontroly nad reklamním rozpočtem a k lepším investicím do reklamy.

Role projektového manažera

25. 9. 2007 — Přehled rolí projektového manažera je užitečnou sondou do této práce. Naznačuje škálu jeho činností v průběhu projektu a také umožňuje posoudit profesionální vývoj člověka v čase.

Měření účinnosti reklamy

22. 8. 2007 — Nezajímáte-li se o účinnost vámi placené reklamy, potom pravděpodobně plýtváte penězi. Nejlépe se měří účinnost internetové reklamy, ale hodnotit můžeme částečně i klasickou reklamu.

Rostoucí složitost

24. 7. 2007 — Rostoucí složitost se může stát vážným problémem, pokud nepozorovaně dospěje až do stadia, kdy vám svazuje ruce. Takovou situaci lze většinou včas předvídat a snadněji řešit s předstihem.
Stránka: « Předchozí 1 2 3 4

Odběr novinek

Chcete-li být stručně upozorněni na nové články a aktuality, přidejte si RSS kanál tohoto webu do čtečky zpráv nebo přihlaste svou emailovou adresu k odběru novinek přibližně jednou měsíčně:

Vaše emailová adresa:

Ochrana soukromí: Vaše emailová adresa zůstane zachována v naprosté tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnuta. Novinky jsou zasílány formou stručného textového emailu jednou nebo maximálně dvakrát měsíčně. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu uvedeného na konci každého emailu.


2018 © Ing. Mira Vlach – Všechna práva vyhrazena



skolenipm.cz